Stojí za tým obrovské množstvo práce, ktorá má za sebou dobré výsledky. Poďme sa teda pozrieť na to, ako zvýšiť konverziu webových stránok, pozície vo vyhľadávačoch a nakoniec aj online predaj.
Ktorým chybám sa vyvarovať?
Vaše úsilie o lepšie výsledky na trhu bude márne, pokiaľ neodstránite chyby. Najčastejšie ľudí od nákupu odrádza:
- nedostatočné informácie o tovare, o ktorý má návštevník záujem;
- pomalé načítanie stránky;
- nesprávne uvedená cena za tovar;
- zlá kvalita fotografií;
- nedostatok rýchlej reakcie počas objednávky;
- komplikovaný spôsob objednávania;
- ťažkosti so schopnosťou vrátiť alebo vymeniť tovar;
- problémy s doručením a iné.
Toto sú najčastejšie problémy s online nakupovaním, ktoré je potrebné vyriešiť ako prvé. Ak žiadny z nich nepoznáte, ste na dobrej ceste k zvýšeniu online predaja. Potom už len zostáva pochopiť, ako predať viac. V tom vám veľmi dobre pomôže premyslený linkbuilding, ktorý spadá pod SEO optimalizáciu vášho webu pre vyhľadávače.
Prečo potrebujete SEO?
SEO je v preklade optimalizácia webu pre vyhľadávače, s ktorými bežný návštevník internetu pracuje takmer neustále. Aby ste sa preto dostali na viditeľné miesto a boli práve Vy tým, na koho si spotrebiteľ klikne, je potrebné váš web tomuto účelu aj prispôsobiť a optimalizovať.
Kompetentné a dobre nastavené SEO potom umožní vášmu webu zaujať pozíciu v TOP 10 výsledkov vyhľadávania, vďaka čomu sa zvyšuje návštevnosť vášho zdroja a v dôsledku toho rastie i celkový predaj.
S takouto optimalizáciou stránok si ale len tak hocikto neporadí. Predsa len, tie najlepšie výsledky sú závislé od úrovne schopností a skúseností. A práve tými disponuje a o úspech sa môže postarať len dobrá SEO agentúra.
Tak ju pre tieto potreby oslovte a úspech i výsledky sa časom určite dostavia.
Zdroj obrázka: /Shutterstock.com