Tesco Mobile mierne upravuje podmienky pre členov Clubcard
Ak vlastníte SIM kartu od virtuálneho operátora Tesco Mobile a ste členom Clubcard, celkom určite oceňujete možnosť telefonovania vo vlastnej sieti bezplatne. Tesco prišlo na to, že tento výhodný produkt ponúkaný zákazníkom je možné pomerne jednoducho zneužiť, preto zavádza niekoľko nových pravidiel zabraňujúcich zneužívaniu predplatených kariet. Zmeny možno nebudú vyhovovať zákazníkom, ktorí radi špekulujú, avšak stále […]
Ak vlastníte SIM kartu od virtuálneho operátora Tesco Mobile a ste členom Clubcard, celkom určite oceňujete možnosť telefonovania vo vlastnej sieti bezplatne. Tesco prišlo na to, že tento výhodný produkt ponúkaný zákazníkom je možné pomerne jednoducho zneužiť, preto zavádza niekoľko nových pravidiel zabraňujúcich zneužívaniu predplatených kariet. Zmeny možno nebudú vyhovovať zákazníkom, ktorí radi špekulujú, avšak stále bude ponuka od Tesco Mobile prakticky bezkonkurenčná.
Zmena je nasledovná:
Zákazníci si budú môcť medzi sebou volať zadarmo počas 30 dní od posledného dobitia, v rámci ktorých budú mať k dispozícii až 1 000 minút. Po uplynutí 30 dní alebo po vyčerpaní 1 000 minút si volajú len za 1 cent za minútu.
Dôvodom úpravy podmienok využívania volaní zadarmo medzi zákazníkmi Tesco mobile je zabránenie zneužívaniu výhod špekulantmi, ktorí službu neúmerne zaťažujú. Úprava podmienok sa bežného zákazníka služieb Tesco mobile nedotkne.
„Podmienky sme upravili na mieru bežného zákazníka, aby sme ho ochránili a zabezpečili mu vysokú kvalitu služieb, na ktorú je zvyknutý,“ uviedla hovorkyňa Tesco mobile Zuzana Lošáková.
Zákazníci budú informovaní o úprave podmienok prostredníctvom SMS správy. Ani po 31. marci 2015 sa zákazníci nemusia obávať, že si budú musieť sledovať 30 dní od dobitia či spotrebu minút. V prípade prečerpania 1 000 minút a rovnako aj v prípade uplynutia 30-dňovej lehoty budú upozornení SMS správou.