McDonald´s
Inovatívny služba ojednávok v McDonald´s
Nová služba MyOrder vám umožní objednať si svoje obľúbené jedlo z McDonald’s ešte pred vkročením do reštaurácie
Spoločnosť McDonald’s spustila inovatívnu službu objednávania jedál cez vlastnú aplikáciu prostredníctvom služby MyOrder na 40 prevádzkach na Slovensku, čím potvrdzuje pozíciu technologického lídra. Táto novinka umožňuje zákazníkom pohodlne si objednať jedlo z menu priamo cez svoje mobilné zariadenie s využívaním kupónov v aplikácii.
Po predstavení konceptu reštaurácií novej generácie s možnosťou objednania jedál na samoobslužných kioskoch McDonald’s prináša ďalšiu inováciu a zákazníkom ponúka možnosť, ako si pohodlne aj mimo reštaurácie možno objednať svoje obľúbené jedlo. Tentokrát zákazníci nemusia byť prítomní ani v samotnej prevádzke a objednávku dokážu uskutočniť už aj v predstihu za pomoci aplikácie McDonald’s a novej služby MyOrder. „Naším úsilím je, čo najefektívnejšie zjednodušiť a urýchliť proces objednávania jedál zákazníkom, a preto sme sa rozhodli pristúpiť k zavedeniu tejto novej služby v rámci našej McDonald’s aplikácie. Ide o inovatívne a moderné riešenie, ktoré je časovo úspornejšie a v podstate presúva samoobslužný kiosk priamo do mobilných telefónov zákazníkov,“ hovorí Rudolf Ešner, Digital Consumer Experience & Owned Media Manager pre ČR/SR.
Používanie novej služby v aplikácii McDonald’s je jednoduché a zákazníci dokážu uskutočniť objednávku s pomocou niekoľkých klikov za veľmi krátky čas. Prvým krokom je prejsť do sekcie Objednať, zvoliť požadovanú reštauráciu, kde bude objednávka pripravená a vybrať jednotlivé produkty k objednaniu. Následne je potrebné vybrať niektorý zo spôsobov vyzdvihnutia objednávky, a to pri výdajnom pulte, pri stole priamo v reštaurácii alebo na McDrive. Posledným krokom je vybrať typ platby, zadať kontaktné údaje a dokončiť objednávku kliknutím na „Zaplatiť a objednať“.
Vo vybraných reštauráciách McDonald’s je spustená aj ďalšia novinka, služba „Zaparkuj a vyzdvihni“, pre ešte pohodlnejšie prevzatie objednávky. Po jej pripravení a zaplatení ju totiž zamestnanec reštaurácie prinesie zákazníkom priamo do auta na uvedené parkovacie miesto.
Najväčšou výhodou tohto spôsobu objednávania jedál je efektívne a rýchle uskutočnenie objednávky priamo v mobilnom telefóne, ktorú môže zákazník zadať už aj pred jeho samotným príchodom do reštaurácie. Jedlo sa začne pripravovať okamžite po zaplatení objednávky s výnimkou vyzdvihnutia na McDrive, kedy sa tak stane až po samotnom príjazde.
Zákazníci by tak mali byť pred objednaním jedla nablízku zvolenej reštaurácie, aby si stihli vyzdvihnúť objednávku včas. V prípade vyzdvihnutia na McDrive je čas na prevzatie objednávky maximálne 2 hodiny.
Samozrejme, nechýba ani možnosť objednať si jedlo až po príchode do reštaurácie a vyzdvihnúť si ho na výdajnom pulte či uskutočniť objednávku priamo pri stole, kde ju prinesú priamo k stolu zamestnanci McDonald’s. Každý stôl je označený štítkom a číslom pre službu MyOrder, čo umožňuje presne lokalizovať zákazníka pre doručenie jedla k správnemu stolu.
Nová služba v portfóliu McDonald‘s podporuje platbu kreditnou a debetnou kartou či elektronické spôsoby platby Google Pay a Apple Pay. K dispozícii je pre raňajkové produkty, denné menu či vybrané produkty v rámci McCafé, a to počas takmer celej otváracej doby reštaurácie. „Naši zákazníci môžu využívať službu MyOrder od konca tohto mesiaca v takmer každej našej reštaurácii na Slovensku. Výnimkou je reštaurácia Danubia v Petržalke,“ uvádza na záver Lucia Poláčeková, PR manažérka pre spoločnosť McDonald’s na Slovensku.