Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /data/b/1/b1261ee9-1257-420f-9e04-3ea9972071ea/pcspace.sk/web/wp-content/themes/newsup/inc/ansar/hooks/hook-index-main.php on line 116

Pravdepodobne ste sa s týmto pojmom stretli aj pri vašom webe. Možno dokonca na rozvoj svojho podnikania niektoré z jeho nástrojov používate bez toho, aby ste o tom premýšľali. Pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o túto oblasť, sme sa preto rozhodli napísať pár zaujímavých informácií, ktorými vám  pomôžeme porozumieť tomu, čo je digitálny marketing, aké príležitosti podniku poskytuje, aké spôsoby propagácie obsahuje a aké sú jeho výhody.

Čo je digitálny marketing?

Digitálny marketing je všeobecný pojem, ktorý zahŕňa všetky marketingové kanály a metódy, ktoré môžete použiť na propagáciu tovaru alebo služieb na internete, ako aj na niektorých elektronických zariadeniach, ako sú televízory, mobilné telefóny alebo billboardy.

Hlavný rozdiel medzi digitálnym a tradičným marketingom spočíva v tom, že digitálny marketing využíva výlučne digitálne kanály, čo dáva obchodníkom väčšiu kontrolu, nástroje a údaje na analýzu výkonnosti kampaní.

Ciele digitálneho marketingu

Hlavnou úlohou je pritiahnuť a udržať zákazníkov pre obchod. Digitálny marketing sa okrem toho môže využívať aj na tieto účely:

  • zhromažďovanie kontaktných informácií zainteresovaných používateľov;
  • zvýšiť dosah a povedomie o značke;
  • formovanie pozitívneho obrazu;
  • zvýšenie lojality spotrebiteľov a nábor zástancov značky;
  • zber údajov pre marketingový výskum;
  • propagácia nového tovaru a služieb pomocou dobrej reklamy Google Adwords;
  • vytvorenie základne stálych zákazníkov.

Digitálny marketing teda vykonáva celý rad propagačných úloh, pričom používa internet ako hlavný kanál interakcie s publikom.

Digitálny marketing je ale zároveň komplexným odvetvím, ktoré sa neustále vyvíja a mení. Na zvládnutie jedného z nástrojov budete potrebovať mesiace odbornej prípravy a neustáleho rozširovania vedomostí, nehovoriac o pracovných skúsenostiach. Preto si vo vlastnom záujme na jeho tvorbu prenajmite profesionálov a vy sa tak môžete venovať tomu, čomu najviac rozumiete a biznis pôjde „ako po masle“.

Od Admin