TP-Link ČR má novú marketingovú manažérku
Spoločnosť TP-Link, popredný svetový dodávateľ sieťových produktov a zariadení pre inteligentnú domácnosť, oznámila personálnu zmenu na marketingovom oddelení svojej českej a slovenskej pobočky. Novou marketingovou manažérkou sa tu stáva Jana Křístková. Jana Křístková – Marketing Manager Tá na tejto pozícii oficiálne pôsobí už tri mesiace. Predtým viac ako päť rokov pracovala ako marketingová manažérka spoločnosti […]
Spoločnosť TP-Link, popredný svetový dodávateľ sieťových produktov a zariadení pre inteligentnú domácnosť, oznámila personálnu zmenu na marketingovom oddelení svojej českej a slovenskej pobočky. Novou marketingovou manažérkou sa tu stáva Jana Křístková.
Jana Křístková – Marketing Manager
Tá na tejto pozícii oficiálne pôsobí už tri mesiace. Predtým viac ako päť rokov pracovala ako marketingová manažérka spoločnosti ALSO Group (predtým ABC Data) pre český a slovenský trh. Tu sa postupne vypracovala z funkcie Junior Marketing Specialist cez Marketing Specialist práve na Marketing Manager.
Vo svojej novej funkcii bude mať na starosti organizáciu všetkých marketingových aktivít a propagáciu značky TP-Link na českom a slovenskom trhu, ako aj komunikáciu s médiami a koordináciu celého marketingového oddelenia. Vo svojej novej funkcii nahrádza Terezu Kufnerovú, ktorá odišla na materskú dovolenku.
O spoločnosti TP-Link
TP-Link je celosvetovým dodávateľom sieťových produktov dostupných vo viac ako 100 krajinách sveta.
Za dominantný trhový podiel na čínskom trhu a pozíciu najväčšieho svetového poskytovateľa WLAN riešení
vďačí inovatívnemu prístupu oddelenia výskumu a vývoja, efektívnej produkcii a kvalitnému riadeniu. Portfólio spoločnosti TP-Link zahŕňa bezdrôtové routery a adaptéry, bezdrôtové prístupové body, 4G routery, ADSL modemy, powerline adaptéry pre siete LAN po domácom elektrickom vedení, IP kamery, print servery, SOHO/SMB routery a SOHO/SMB switche. Ďalšie informácie nájdete vo webovej prezentácii spoločnosti
na adrese www.tp-link.com/cz.