Ericsson aj naďalej lídrom Gartner Magic Quadrantu v oblasti riešení prevádzkovej podpory
Gartner pasoval Ericsson za lídra v oblasti riešení prevádzkovej podpory tretí rok po sebe Vedúci pozíciu švédskej spoločnosti zabezpečili komplexná vízia a akcieschopnosť riešení Analytická spoločnosť Gartner označila Ericsson vo svojom najnovšom reporte Magic Quadrant, zameranom na riešenia prevádzkovej podpory OSS, za lídra tohto segmentu. Ericsson sa na vedúcej pozícii v tomto segmente ocitol tretí rok po […]
- Gartner pasoval Ericsson za lídra v oblasti riešení prevádzkovej podpory tretí rok po sebe
- Vedúci pozíciu švédskej spoločnosti zabezpečili komplexná vízia a akcieschopnosť riešení
Analytická spoločnosť Gartner označila Ericsson vo svojom najnovšom reporte Magic Quadrant, zameranom na riešenia prevádzkovej podpory OSS, za lídra tohto segmentu. Ericsson sa na vedúcej pozícii v tomto segmente ocitol tretí rok po sebe a to vďaka komplexnému portfóliu OSS riešení a profesionálnym službám v tejto oblasti. Tie umožňujú operátorom rozvíjať siete, svoje služby a poskytnúť im potrebnú agilitu na každej úrovní vrátane podpory pre každú fázu zákazníckeho cyklu, inovácie pre operátorov, prenikanie na nové trhy a vznik nových partnerských ekosystémov.
Gartner je vedúca analytická a poradenská firma, zameraná na oblasť IT. Tento rok v Magic Quadrante hodnotila vendorov na základe akcieschopnosti ich riešení a komplexnosti vízie.
Ericsson sa stal lídrom na trhu riešení OSS a prémiovým partnerom operátorov po celom svete vďaka svojim komplexným poradenským službám, integrácii systémov, manažovaným službám a prevereným softvérovým nástrojom. Služby a riešenia od Ericssonu pomáhajú riadiť komplexnosti a znižovať investičné náklady unikátnou kombináciou end-to-end riešení a know-how v oblasti sietí, či skúsenosťami a softvérovými nástrojmi. Ericsson má dnes na konte viac ako 900 OSS implementácií po celom svete.
„V Ericssone veríme, že vedúca pozícia v Magickom kvadrante v segmente OSS, potvrdzuje našu stratégiu a nedávne globálne akvizície. Naša vedúca rola na trhu sa opiera o komplexnú paletu OSS nástrojov, ktoré zvyšujú zákaznícku spokojnosť, pričom znižujú náklady a navyšujú zisky,“ hovorí Per Bogklint, senior viceprezident Ericssonu a šéf divízie Business Unit Support Solutions.
Aby operátori zostali konkurencieschopní a ponúkli trhu čo potrebuje, musia neustále skvalitňovať zákaznícke služby, generovať nové zisky a zefektívňovať biznis. Ericsson pomáha operátorom stať sa agilnejšími za pomoci komplexnej palety softvérových nástrojov OSS/BSS (systémy prevádzkovej a obchodnej podpory), ako aj prvotriednym consultingom, systémovou integráciou a manažovanými službami.
Gartner Magic Quadrant si môžete zadarmo stiahnuť tu: http://crmweb.ericsson.net/cn/ar0ma/Gartner-MQ-OSS-2014